Bilim adamları tarafından duyguların insan vücudunu ve özellikle beyni etkileyen hormonlardan başka bir şey olmadığı iyi ifade edilir. Bu çok önemli süre zarfında, John birkaç önemli anla karşılaşacak ve bu anlara verdiği tepki yeni çıkarlar ve ilişkiler kurmaya yol açabilecek.
Eğitsel sanal gerçeklik oyunlarında hem oyun boyutu hem de eğitsel boyutun dengeli bir şekilde sağlanması büyük öneme sahiptir. Bu oyunda da bir senaryo çerçevesinde düzenlenmiş görevler yer alıyor. Oyunda John isimli karaktere, kaderine doğru giderken yardım etmeniz gerekiyor. John’un geleceği senin elinde!
InMind 2, karar verme stratejisi ve insan beynini konu alan eğitsel bir aksiyon / arcade VR oyunudur. Daha önce İnsan beynini keşfe çıkıyoruz: InMind VR başlıklı yazımızda tanıttığımız uygulamanın yeni sürümü olan InMind2 VR, ilgili yazımızda da belirttiğimiz gibi eğitimde sanal gerçeklik kullanımı için güzel bir örnek.
Oyunda John adlı bir gencin yetişkin olma sürecine katılacak ve John’un gelecekteki benliğini şekillendirmeye yardımcı olacaksınız. Bu dünyada küçük bir molekülün bile bir kişinin kaderini değiştirebileceğini unutmayın! InMind 2, John’un genç yaşamındaki tepkilerinin dönüştüğü kişiyi, gelecekteki ilgi alanlarını ve ilişkilerini belirleyeceği önemli anlarda rehberlik etmenize yardımcı olurken, eylemlerinizin önemli olduğu hikaye odaklı bir oyundur. Ve tepkilerini beyninin ürettiği kimyasalları toplayarak ve kullanarak belirlersiniz. Oyunda 20 eşsiz son yer alıyor, bu yüzden oyunu birkaç saat tekrar tekrar oynayabilirsiniz.
Oyun, Pixar / Disney filmi “Inside Out” ve Lövheim’ın duygu teorisinden ilham alarak insan duygularının ardındaki kimyaya vurgu yapıyor. Bu eğitsel oyunda, yenilikçi ve göz alıcı bir VR deneyimi yaratmak için InMind ve InCell oyunlarını geliştirme deneyimlerinden faydalanılmış.
Bu arada daha önce tanıttığımız InMind oyununa buradan ve InCell oyununa buradan ulaşabilirsiniz.
Daydream, HTC Vive, Oculus ve Google Cardboard ile kullanılabilen bu benzersiz sanal gerçeklik projesi Luden.io tarafından geliştirilmiş. Dolayısıyla bu eğitsel sanal gerçeklik oyununu bağımsız VR başlıklarla, bilgisayar tabanlı VR başlıklarla ya da mobil tabanlı VR başlıklarla kullanmak mümkün. View Master, Fibrum, Homido, Lakento, Archos, Durovis ve diğer Cardboard benzeri kulaklıklarla uyumludur.
Steam: http://store.steampowered.com/app/522220/InMind_2_VR/ (4.99 $)
Oculus Store: https://www.oculus.com/experiences/gear-vr/1099387316842405/ (2.99 $)
Google Play (Cardboard): https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nivalvr.r4 (ücretsiz – uygulama içi satın alma)
Google Play (Daydream): https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nivalvr.r4dd (ücretsiz – uygulama içi satın alma)
Bu tarz eğitsel VR uygulamalarının eğitimde sanal gerçeklik kullanımı adına hızla yaygınlaştığını görüyoruz. Sizlerin de bu uygulama ve benzerleri ile ilgili yorumlarınızı bekliyoruz.